close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתונות על יאכטה

מערכת שורשכב טבת, תשעה13/01/2015

אפשר גם להתחתן מול החוף. בלב ים, על יאכטה או ספינה קטנה

תגיות:
תמיד חלמתם על אירוע מרגש, יפה ומיוחד? כזה שיזכרו תמיד? חלמתם על אירוע עם נוף פסטורלי? אולי אפילו על חוף היום? חתונה, בואו נקווה, יש רק אחת. זה ולך להיות הערב הגדול בחייכם. לקיים לעשות חתונות מול הים, ואפשר גם להתחתן מול החוף. בלב ים, על יאכטה או ספינה קטנה.

למשקיענים, או לאלה שיש להם מספר מוזמנים קטן, יש אפשרות לערוך את חתונתם בתור אירוע יוקרתי על יאכטה. לצאת להפלגה קצרה, בה יערך טקס החופה, ותהיה אפשרות כמובן גם לדאוג לקייטרינג איכותי ולאלכוהול משובח וגם, תלוי בגודל היאכטה, לארגן רחבת ריקודים קטנה.

זוגות רבים חולמים על לערוך חתונות מול הים. באמת יש משמעות מאוד רומנטית ומרגיעה ברעש הגלים ובנוף לאופק האינסופי. בשמש הנושקת לים ובגווני הצבעים הנפלאים שנוצרים מהמעבר של היום ללילה. אולי אפילו הדייט הראשון שלכם היה על הים? בכל אופן, חתונות מול היום הן אחד הדימויים הרומנטים ביותר, ולא סתם משתמשים בו הרבה בעולם הטלויזיה והקולנע.

לחגוג חתונות מול הים, ועל אחת כמה וכמה לחגוג חתונות על יאכטה, בהחלט יגרום לאירוע להפוך לבאמת בלתי נשכח ומרגש, ולאורחים שלכם להתרגש רק מעצם העובדה שהזמנתם אותם. אירועים כאלה בטוח נראים מושקעים מאוד, והנוף היפה יגרום לכולם באמת להתמסר לחוויה הגדולה שאתם, חתן כלה, עוברים בזמן האירוע.

חגיגות על יאכטות הן בהחלט יפות ויוקרתיות, אבל מתאימות רק למספר קטן של מוזמנים ברב המקרים, ולכן הן לא מתאימות לזוגות עם משפחות גדולות והרבה חברים. בשנים האחרונות חוזר המנהג של אירועים קטנים יותר, ויותר ויותר זוגות מחליטים להשקיע יותר בפרטים הקטנים של האירוע, ובכל אורח ואורח, ולאו דווקא באירועים גדולים עם הרבה מוזמנים, ואירוע על יאכטה יכול להיות פתרון טוב מאוד. במידה ואכן אתם מתכננים אירוע רב משתתפים, אבל הרעיון של חתונה בזמן שייט קוסם לכם, ניתן לערוך אירוע כזה בתור מסיבת רווקים\רווקות, למשל, אליו בדרך כלל מזמינים פחות אורחים.

הפחד הגדול של זוגות המחליטים לערוך חתונות על הים, בזמן הפלגה, הוא ממחלות ים. אין לדעת איך יגיבו האורחים שלכם להפלגה, ובמידה ואחד מהם ירגיש לא טוב, החוויה עלולה לא להיות נעימה בכלל. נסו אתם קודם כל להפליג פעם אחת, ולראות איך אתם מגיבים. בנוסף, דברו עם בעלי היאכטות או הספינות והתייעצו איתם לגבי פתרונות אפשרים למחלות ים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה